czwartek, 19 maja 2011

Dziecko nie chce pić mleka z butelki

Moją córcię karmiłam pół roku piersią, ale w końcu przyszedł ten momemnt, że Mja nie chciała już mleczka mamusi. Nie chciała też żadnej butelki. Najlepiej jakby nic nie musiała jeść. Od małego to taki niejadek. Cóż miałam począć. A w dodatku jest dzieckiem alergicznym i pije tylko mleko Bebilon Pepti. Nie za smaczne jest, ale w porównaniu do Nutramigenu to bajka. Mimo wszystko ani tego ani tego. Sposobem udało mi się dzieciaka nauczyć pić ten Bebilon. Otóż najpierw dawałam mleko z butli tylko w nocy i to w bardzo rozrzedzonych proporcjach. Np. przez kilka dni na 90 ml wody tylko jedna miarka mleka i do tego sok-syrop malinowy z Herbapolu. Lekarka pozwoliła podawać więc czemu nie skorzystać. Syropek słodki, można w ciągu dnia robić z niego herbatki dla maluszka. Ja tak robiłam. I tak stopniowo zwiększałam ilość mleczka aż w końcu zaczeła pić normalne proporcje plus oczywiście sok alby było słodko. Na 150 ml dawałam jakąś łyżeczkę do dwóch. Potem zaczełam podawać i w dzień i teraz nawet córka pije mleko bez problemu ale zawsze z odrobiną soku :) Dobre i to..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz